Home Bez kategorii Program pos gizi

Program pos gizi

15 czerwca 2017

Czytaj to

POSM z angielskiego point of sales materials – można przetłumaczyć jako środki reklamowe, które są zbyt zadanie wspieranie sprzedaży w artykule sprzedaży. Natomiast współcześnie POS – point of sale jest toż plan dedykowany dla każdego sklepu, który współpracuj z jakimś stanowiskiem kasowym. Dzięki niemu kasjer może wprowadzić rabaty czy ceny objęte specjalną reklamą w biznesie.

 

Materiały reklamowe, a jakie? W zestaw materiałów POS lub POSM wchodzi: lightbox czyli podświetlona reklama będąca wzmianki o produkcie; stojak na reklamy łącznie z reklamami rzecz jasna; wobbler czyli ruchoma zawieszka zlokalizowana na półce sklepowej opatrzona w logo marki też nowe informacje; stand to trybunka, jaka stała opatrzona brandem marki służy dla hostess w planu reklamy wyniku w punkcie sprzedaży; topper czyli plansza zamieszczona nad standem również opatrzona brandem; potykacz to domowa nazwa narzędzia reklamowego, czyli stojak z określonym hasłem marketingowym zamieszczony np. na chodniku przy wprowadzenia do sklepu, banku , punktu gastronomicznego; kaseton – wielki nośnik zawierający m.in. nazwę, powieszony na budynku, w którym obejmuje się placówka, i w galeriach handlowych nad witryną lokalu. Ważną rolą stanowi więc aby kaseton był odpowiednio duży, a treść idealnie dobrana do reszty, aby była przede każdym widoczna – im mniej wiedz na kasetonie tym świetnie. Innymi nowszymi lekami są m.in. monitory zlokalizowane np. przy kasach fikanych, które wyświetlają ofertę przyciągającą do zakupu. Wyspa lub tzw. końcówka w porządnych sklepach opatrzona licznymi komunikatami, jakie zajmują zachęcić konsumenta. Warto tutaj nadmienić, że wyspa czy końcówka to drink z wyjątków merchandisingu. Podsumowując materiały POSM możemy podzielić na dwie grupy: przyjemne i trwałe. Te główne więc szczególnie delikatne materiały np. ulotki, długopisy, banery, balony z nadrukiem, naklejki, wobblery etc. a proste to kasetony, infokioski, monitory, standy. Organizacja, która jednoczy producentów materiałów POS to POPAI. Warto wspomnieć, iż istnieje obecne instytucja non-profit i została włożona w 1936 r. a dlatego jest najstarszą organizacją branżową marketingu. W jej skład wchodzi około 1700 członków w 45 krajach. W bliskim regionie oddział stowarzyszenia stanął w 2008 r.

0 comment